Welkom op de Eben Haëzer

waar ieder kind een parel is...

Directeur

De Eben Haëzerschool is een Christelijke basisschool in het prachtige dorpje Goedereede Havenhoofd.

Wij kijken naar kinderen als parels en geven eigentijds onderwijs dat recht doet aan de talenten van alle kinderen. Ieder kind is uniek door God geschapen en mag erbij horen en zich binnen ons groepsdoorbrekende en thematische onderwijs optimaal ontwikkelen. Samen op Aarde is de leidraad in ons handelen en in het onderwijs. Wij helpen kinderen zich te ontwikkelen tot zorgzame wereldburgers en daarom zijn wij dan ook een gecertificeerde Early Bird school en is Engels vanaf de kleuters al een vast onderdeel van de schoolweek.

Bent u nieuwsgierig geworden naar de Eben Haëzerschool en het onderwijs? Leest u verder op de website of maak gerust een afspraak.

Jos Koopman

Directeur